Gra czytelnicza
(w ramach działania Uwolnij książkę)
Organizator: Katarzyna Zaremba
Termin: 17.04.2016 r. - 19.05.2016 r.
Uczestnicy konkursu: uczniowie z klas 4-6 (indywidualnie lub zespołowo)
Zasady: Uczniowie mieli za zadanie wymyślić i zaprojektować grę (w formie tradycyjnej – na przykład planszową, karcianą, albo inną, byle nie komputerową). Powinny się w niej znaleźć motywy z ulubionych książek uczniów (bohaterowie, wydarzenia, wątki). Wymyślona gra mogła mieć postać materialną.
WYNIKI:
Wpłynęły 4 prace konkursowe. Jury (w składzie: Katarzyna Zaremba i Teresa Tropak) podjęło decyzję o nagrodzeniu wszystkich uczestników konkursu.
Imię i nazwisko ucznia | Klasa | Typ gry | Miejsce |
Nikola Kwiatkowska | 6 | Gra planszowe – Znasz tę baśń? | I |
Cyntia Sikora | 6 | Quiz o baśniach | II |
Dagmara Bursztynowicz | 6 | Memory baśniowe | III |
Brajan Ziemba | 5 | Gra planszowa | wyróżnienie |